Onsdag

Japp då har man missat att skriva ett par dagar... full rulle som alltid, barn, JOBBA, tvätta, städa, plocka, greja, fixa och trixa.. alltid nått = ) Idag lämnade vi Ebba och Philip till Jessica igen.. eller ah de är ju i skolan och på dagis nu, men hon sak ha dem sen.. känns lite jobbigt. De har varit här i en vecka nu och man är lixom van vid att de är här = ) men det är ju klart de måste ju till sin mamma med ha ha : ) men snart är det vår tur igen = ) Yeeeeeeiiii = )
 
Nu i helgen ska jag jobba igen, ska byta ju så då blev det jag som fick jobba två helger på raken.
Men Elin blev glad, för nu kunde hon ju titta på Linda och Marcus när de gifter sej (ägarna till Thimons) Så söta är de! Vi kommer förresten sälja nått alldeles extra på Thimons på lördag för att fira Linda och Marcus.. tycker allt ni ska komma dit och kika ;)

Andreas ska oxå jobba i helgen tror jag det blir så det gör ju inte så jättemycket då, fast det är våran barnlediga helg... men det kommer ju bli så sen med så det är bara att vänja sej. Prioriterar mer att få vara hemma när alla är här så vi kan hitta på saker hela familjen. Ska bli roligt.. är så länge sen... Så nästa helg tror jag nog det blir bad för hela slanten ;) hi hi!

Nepp nu ska jag greja här hemma innan jobbet.. mycket att göra! Kram på er!

Kommentarer
Postat av: cecce

Hej!

Vad kul att du tittade in och lämnade en kommentar!

Du verkar också ha många barn och full rulle..

Trevligt!

Nu ska jag läsa lite mer här!

Ha en fin dag/C

2009-09-30 @ 12:40:08
URL: http://ceccesblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0