Madonna/min syster


Hittade denna nya video med Madonna, hennes dotter är oxå med... så otroligt lik madonna som ung.
Ganska cool låt faktiskt = )
Madonna är "min syster" för mej... eller jaa jag ska förklara...
När jag var liten så lyssnade jag och min syster Beatrice på Madonna i hennes rum och dansade, knäppade oss... hon VAR Madonna för mej när jag va liten.. hon hade lika hår, klädde sej som henne ( tänker på hennes blå tunika, typisk 80-tal) med blåa blixöronhänge till.. lockiga håret.. Åhh du var så fin... Saknar dej så mycket... Men jag vet att du är hos mej... Älskar dej!

Kommentarer
Postat av: camilla

Fasen Ilona, jag får ju tårar i ögonen nu... Kan inte tänka tanken hur det är och ha förlorat sin syster men jag förstår att det är jättesvårt och jobbigt. Jag tror också att hon är med dig alla dagar och gläds med dig. Änglar visst finns dom :)

KRAM!!!

// Camilla

2009-09-24 @ 08:28:28
Postat av: Helén

Åh... vilken bra låt o din syster dansar i himlen när du drar på denna! ;) Puss

2009-09-24 @ 09:25:53
URL: http://www.heponimas.wordpress.com
Postat av: Christine

Åhh gumman <3... kram kram

2009-09-24 @ 11:23:31
URL: http://christinemalmborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0