Helgen

Jaa helgen har varit härlig även att jag är sjuk!
Jobbade till 16:00 i fredags, Veronica hämtade mej sen gick vi och handlade lite på stan. Köpte hem snus för snusbakning så det har luktat **** här i helgen ha ha.
Men nu är snuset färdigt som kommer räcka i 2 månader.. så det är absolut värt det!
William sov över hos en kompis till lördagen och igår så kom de hit och hon sov här tills idag.
Fler kompisar har varit här oxå så huset har varit fullt av barn = ) ÄR fortfarande massa barn här HA HA HA = D
Igår åt vi pizza mmmm, massa godis och hyrde film också = P
Jättemysigt hade vi!!!
Snart ska vi gå och fika hos Jens och Sandra Kul kul = D
Ikväll ska jag göra fläskfilé, skruvpotatis och hemmagjord bearnaisesås GUUUUUD så gott det ska bli = P Jummy!
Längtat efter KÖTT!!! MMmmmmmm hahahaha Jaa låter ju lite knäppt men när jag jobbar kan jag nästan aldrig äta med min familj... så det ska bli underbart!
Hmm vilket knäppt blogginlägg det blev hmm.. ja ja what ever ;)
Vad har ni gjort i helgen då??? Pyssis
Förlåt att min blogg blir ihopskriven såhär... av någon konstig anledning kan jag inte få in mellanslag??? hmmm

Kommentarer
Postat av: Heidi

Hur gör man skruvpotatis??? lät intressant, man kanske kan lura barn att äta ny mat....

2009-09-20 @ 12:29:47
Postat av: Jeanette

Baka snus????

2009-09-20 @ 21:58:42
URL: http://jeanettez.blogg.se/?tmp=13151736

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0