GODISMONSTER

AHHHHHHH blir galen!!! Är såå godissugen, jag har en sak att erkänna. Jag är godis-beroende... PÅ RIKTIGT!!!
Det är så jobbigt = ( Måste verkligen vänja mej av vid det det.. usch! Men det är så svårt.. det är värre än det var att sluta röka. Jaa för jag har ju slutat igen.. hi hi har inte rökt på jag vet inte när.. eller har jag? Hmm jaa för det kan ju hända ibland om jag blir sur, ledsen eller arg att en pinne åker fram.. och vid fest! Men hallå hur ofta festar jag då? Och sur, arg och ledsen va en bra tag sen jag var oxå = ) Iallafall så mycket att jag var tvungen att röka.

Jag är iallafall stolt över mej själv.. men nu till godiset.. AHHHHH!!! Det riktigt kryper i kroppen och jag blir kallsvettig.. (eller är det för att jag är sjuk?) Ja ja.. får se hur länge jag klarar av att hålla mej.. några tips på vad man kan äta istället.. försöker med knäckebröd... men det slutar bara med att jag sitter och vräker i mej hur många som helst för att jag är så GODIS-SUGEN!!!!

HJÄLP!!!

Kommentarer
Postat av: Jeanette

tänk på allt snusk som godis innehåller.. så kankse du slutar ;)

2009-09-23 @ 11:56:39
URL: http://jeanettez.blogg.se/?tmp=13151736
Postat av: Christine

Mmmmmmm!!!!!!!!!! =P

2009-09-23 @ 12:48:23
URL: http://christinemalmborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0