Fortfarande sjuk...

Nu har jag varit sjuk sen i torsdags... nu vill jag bli frisk!!!

Ska vara hemma imorn från jobbet, får sån ångest över det! Varför får man alltid det? Man borde ju ha mer ångest när man går o jobbar sjuk.. smittar andra! Hmm.. knasigt det där!
Men det är väl att man vet hur mycket det är att göra... att man verkligen behövs!
Men imorn stannar jag hemma iallafall och försöker bli frisk. Har sovit nästan hela dan idag... är väl det enda sättet, sova, vila och ta det lugnt.

Snart kommer Nattis hem, snälla Niklas skulle ta med henne hem när han hämtar Emma. Skönt att slippa ut i detta väder uhhhh...
Tänk va bekväm man blivit redan ha ha. Innan hade jag fasen inte nått val, då fick man göra allt! Ja ja...

Fick världens finaste sms av min man innan idag.. kan lova att mitt hjärta slog volter <3 Han är så oerhört underbar. Han får mej att känna mej speciell, underbar, vacker och unik. Är så lycklig över att ödet förde oss samman och jag hoppas att det är meningen att det ska vara vi nu för resten av våra liv... För jag har verkligen aldrig varit så här lycklig, eller skrattat och haft så roligt med någon som jag har med Andreas. Vi är så lika men ändå olika = )
Sen har vi ju bråk som alla andra och tycker olika om saker... eller jaa.. alla som vågar erkänna det iallafall ;) haha! Jag är ju inte den som målar upp en värld för alla andra sen är det något annat bakom ytan.. utan det är verkligen så här i varje ord jag skriver... Oftast är det verkligen alldeles underbart = )
Och det fina med att vara osams eller oense, det är när man blir sams igen ;) Finns alltid något positivt i det negativa.. tror jag iallafall. Även om man inte alltid kan se det direkt.

Sen ringde Andreas gulliga mormor bara för att höra hur det var med mej.. så söööt!
Jaa även att jag är sjuk är jag så lycklig just nu.. älskar mitt liv <3



 


Kommentarer
Postat av: Christine

Du är som jag med ångest när man är hemma.. fy vad trist det är.. Man kan ju inte hjälpa att man är sjuk!! Jaha.. Nu får vi krya på oss båda två =) Kram

2009-09-22 @ 14:26:44
URL: http://christinemalmborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0