= /

Känner mej lite nedstämd idag =/ , men det känns nog bättre snart...
 
Idag gick jag upp vid 6:30 när Andreas åkte till jobbet, jaa jag skrev rätt. Han jobbar över idag, verkligen starkt gjort. Vi här hemma har först legat i vår stora säng allihopa och myst en bra stund, ätit frukost, jag har målat naglarna på flickorna, dammsugit, tvättar gör jag.. hmm ja och plock o pill lite här och var. Ska färga mitt hår oxå snart.. måste det, fått sån ful utväxt.

Vad har hänt då.. ja jag har jobbat o jobbat o jobbat... känns lite jobbigt när alla barnen är här o jobba så mycket. Så nu har jag bett om att få byta helg och det skulle lösa sej = )
Slipper ju Andreas göra ALLT också!
Hmm.. sen har honey och jag haft räkmys både i torsdags och fredag... gott = P

Barnen har lekt hit och dit.. alltid full rulle.. 100 tvättmaskiner om dagen och dammsuga ca 4 gånger om dagen om inte mer.. ett par diskmaskinsomgångar blir det också... jaa man är inte sysslolös iallafall.. det värsta är väl att man inte hinner göra så mycket som man vill.. men det blir bättre sen när jag jobbar på våran barnlediga helg. Tar väl lite tid att få in rutin när man har så mycket att sköta + att man ska hinna med att ge 4 barn uppmärksamhet, egentid, mys och gos. Vi är bara människor.. gör så gott vi kan, mer kan man ju inte!
Beundrar verkligen de som har jättemånga barn och hinner mer allt det där, hur gör ni?
Tiden räcker inte till här... som sagt.. det blir mycket bättre sen när helgen blir annorlunda!!!

TRÖTT!!! Ah ja.. bara bita ihop and deal with it!
Vila och sova får man göra i graven ;)

Kommentarer
Postat av: andreas

Haha ja det är väl så... men som du säger, fattar inte hur andra gör?! pyss honey;)

2009-09-27 @ 12:35:43
Postat av: Christine

min fina vän <3 Fullt upp jämt ju!

Du är så duktig och jag fattar inte hur du orkar!

Kram

2009-09-27 @ 20:59:26
URL: http://christinemalmborg.blogg.se/
Postat av: heidi

jag säger som föregående talare! att du orkar! var får du energin ifrån??

2009-10-01 @ 21:09:14
URL: http://snarym.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0