Varit borta...

... men inte med flit!

Det var så här... att både min och Andreas hårdiskar pajade samma vecka PLUS min mobil... kan man ha mer otur ha ha! Men det som är underbart är att min dator är lagad (TACK ADAM!!!) plus Andreas gamla dator (helt otroligt)... den nya är på service.. OCH min mobil lyckades jag fixa själv idag genom min dator (uppdaterade mjukvaran) Wiiiiiiiiiiiiiiiiiii (slapp köpa nu = D ).

Men nu har jag inga nummer kvar så jag vore EXTREMT glad om ni vill slänga iväg ett sms till mej med erat namn i så jag kan nå er alla igen = )

Så nu är livet mer eller mindre som vanligt igen iallafall... fast jag har blivit av med mitt facebook-beroende = )
DET är skönt! Vi har verkligen haft fullt upp ändå utan dator och annat.

Nu är alla barnen hemma.. eller ja inte just nu för William och Nattis är i Tranås hos farmor på kalas för faster Sanna som fyller 8 år imorn = )
Men de kommer hem idag igen!

Ebbis och Philip har varit sjuka... men nu är de pigga o friska igen. Hmm... vad har hänt mer?

Kommer knappt ihåg när jag skrev senast?

Livet flyter på och dagarna bara försvinner.. jobbar väldigt mycket, både Andreas och jag.
Vi trivs med livet i höstmörkret... kommit in i vår myyyyysperiod = ) Härligt!

Igår hade vi gäster här.. MYCKET trevligt! Hinner ju inte träffa någon så ofta.. så man blir glad när folk kommer hem till oss.. gör det mera vetja ;)

Hmm har säkert hundra saker att berätta men minnet är kort.. som vanligt! Ha ha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0