Livet ler...

Underbara underbara liv... måste bara få ut allt som spruttlar i mej.. ha ha
Måste bara säga att jag älskar mitt liv!!! Verkligen ÄLSKAR det!!! Även att det är mycket motgångar och problem, så med min honey vid min sida så löser vi allt = ) Älskar dej så otroligt mycket <3

Idag är min syster med mej.. kan känna henne just nu.. kanske därför jag är extra lycklig.. för hon den lilla fisen skojar med mej allt en del = ) hi hi men det tycker jag om = )
Jaa jag pratar om min änglasyster...  Beatrice <3 Nu tycker nog många att jag är helt KOKKO!!! Men det får ni gära tycka.. I DONT CARE!!!

Mitt hjärta är fyllt av kärlek.. jag känner hur den flödar runt i mina ådror.. såå skön känsla.
Jag är så LYCKLIG! Visst är det härligt med lyckokickar.. det är det som gör dagen!

Idag är jag en sötfis till flickvän med = ) hi hi *hemlisar*
(men jag ska avslöja dem senare sen)

Ska iväg och jobba om ca 2 timmar, sen kommer Nattis till mitt jobb = ) Andreas skulle iväg med jobbet idag = )
Sen ska lilla stumpan och jag va själva hemma, då William ska sova över hos en kompis.
Jag ska "sova över" hos Nattis idag hi hi! Myyyyyys = )

Sen imorn ska jag upp 05:00 ungefär och iväg till jobbet igen = )

Måste säga att jag verkligen älskar mitt jobb... vet att jag sagt det innan men jag verkligen STORMTRIVS!!!
Det som är jobbigt i så fall är att man får så lite famlijetid eftersom jag jobbar när min familj kommer hem.
Men då är man ännu mer nöjd de dagar man kan vara hemma med dem = )

Nehepp.. nu måste jag ta tag i lite saker här = P
PÖSS



Kommentarer
Postat av: Christine

Härligt vännen!! Kramar!

2009-10-16 @ 12:16:14
URL: http://christinemalmborg.blogg.se/
Postat av: ··•♦ MONIXX ♦•··

Skönt att höra. Med - och motgångar. Det är ju det som gör livet till ett liv och människan starkare.

Underbart att höra att du trivs så bra.

Kram

2009-10-16 @ 12:22:00
URL: http://monixx.blogg.se/
Postat av: Jeanette

låter underbart

2009-10-16 @ 13:51:31
URL: http://jeanettez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0